Přípravy na ASLS ,aneb shon za shonem a ze života architekta

20.04.2015 20:07

Tenhle článek píšu bohužel už podruhé ,proto to bude dosti stručné ,díky .

Asi to znáte ,tlačilo mě svědomí ,že se s vámi musím podělit o novinky ,než se to ve škole ještě zhorší. Navíc chci jet konečně na nějakou LS s klidem a s pocitem ,že mám vše v pořádku hotové, i když ASLS asi nebude ten případ....Já si totiž celý týden v pohodičce hověla ,o modely se moc nestarala ,akorát pracovala na stáji . Jinak ani ťuk . A když jsem potom zavítala do kalendáře ,asi si dokážete představit ,jaké bylo mé zděšení. ASLS je už tuhle sobotu! YEEY ! Zase se jako vždy moc těším :) Na fajn lidi ,na koně ,kteří budou tam kde se to všechno bude odehrávat atd...Něco málo jsem vyrobila a  ,i když mi ještě chybí scénka ,která bude překvapení ,tak mám skoro všechno. Akorát musím upravit přihlášky ,vyčistit koně a sbalit se a připravit se na cestu.. Bonjour ASLS ! Do té doby tady asi článek nenapíšu ,tak se nedivte . Jinak nakonec beru zhruba něco málo koní přes tu šťastnou dvacítku a 4 performance + scénka. Beru 2 arabians , 1 western ,na které jsem dneska dělala a 1 rádoby anglii ,kterou jsem vyhrabala abych zaplnila kategorie . Není to nic extra ,ale dá se to . Tady western . Omlouvám se za kvalitu fotky. Některé věci jsou od BH ,no spíš většina .. :D

Jak už asi víte ,hlavně jsem zapracovala na stáji , Když už jsem nestihla focení ,nějak jsem ten čas zabít musela. Dělaní na areálu mě moc baví ,ještě stačí dodělat střechu ,která je v progresu ,detaily a samozřejmě zbytek areálu ,jako ohrada. Je to jen na focení ,takové for fun. Větší zábava bude ,až se budou vybírat koně. Ale to až bude hotový základ ,potom budu přidávat články i na speciální oddělení pro útulek. Tenhle článek jsem dost zkrátila oproti původnímu ,alespoň to zaplním mými nekvalitními fotečkami stáje. Ale takový kratší článek není k zahození ,ne ? Tak já se musím jít učit ,vy se zatím mějte krásně a těším se na ty s kterými se uvidím na ASLS . A s Vámi ostatními zase někdy jindy. Tak se mějte famfárově !