Neočekáváný balík

10.02.2015 20:03

Ahoj ! Buenos dias ! Já vím ,je to dlouho ,ale mám proto začné vysvětlení. Když jsem psala článek o chipsovi ,který byl na cestě ,počítala jsem s tím ,že přijde předminulé pondělí a tak jsem se rozhodla ,že článěk napíšu ,až přijde . Jenže nepřišel ani v pondělí ,ani v úterý ,ani ve středu...vlastně jsem ho ještě čekala další celý týden . Takže mi bylo jasné ,že se s ním budu muset rozloučit. Naervon mi neodepisovala a ostatním zájemcům také ne a já byla ráda aspoň za to ,že jsem to kupovala na dobírku :/ Tak jsem se s tím jednoduše smířila ,ale bylo mi to dosti líto ,protože chipse jen tak lehce neseženu a už vůbec ne ,za takovou cenu :/ Když jsem se dneska vracela z rovnátek - ano ,nakonec se připojím k té skupině dalších ,co je mají :D Nejdřív budu mít vyndávací a to asi 4 roky ,pokud to nezabere na pevno a když nezabere ani to ,tak se bude pár zubů trhat :/ Nejhorší na tom je ,že to mám jenom kvůli jednomu zubu na horním patře ,co nemá místo k tomu ,aby pořádně vyrostl. Ale upřímně ,zub mě nebolí a raději budu mít jeden křivý zub ,než zuby okolo něho vytrhat ,ne ? No nevím ,řekla jsem si ,že rovnátka budu nosit poctivě ,snad to zabere :) Dneska se mi dělaly optisky ( Fuj! ),ale zpátky k věci ! Dost jsem si toho nakoupila na vyrábění ,takže se po čase ,zase pustím do objednávek :) No ale ,když jsem se chystala do školy ,zazvonil zvonek a mamka na mě křikla ,že je tu pošťák a nese mi balík . Byla jsem z toho celkem v šoku .Byly to skoro dva týdny a Naervon nic nepsala . Ale přesto všechno sedělo  ! No .....a teď mám na poličce krásného chipse !!!!!! I já jsem odteď hrdou majitelkou  " Stouna " ! :D Musím říct ,že Naervon CMkuje úžasně ! Ty jeho oči jsou neskutečné .... :O No ,ale to všechno nafotím ,až budu mít zase čas :) Zítra je Bio olympiáda ,3 písemky a zkoušení :/ K tomu ještě objednávky , koně ( k tomu se dostaneme později ) a parellka pro kámošku ,kterou pořád odkládám :/ A venku je teď navíc dost hnusně a břačka ,snad se to zlepší :) Ale i přesto všechno jsem si konečně našla čas a dodělala dlouho odkládaného MW ! Já vím ,pravděpodobnější bylo ,že přijde konec světa ,než že ho dodělám ,ale i zázraky se dějí :D Bohužel ,modurit mě zradil a na ocásku se začal nehorázě drolit :/ Tak jsem mu nechala původní ocásek a přidělala jenom nabarvená křídla . Nedopadlo to zrovna světoborně ,ale s výsledkem jsem celkem spokojená :) Jen mě zklamal ten modurit ...Mazel mi řekla ,že na něj má svoje finty ,ale doporučila mi Apoxie . Je sice trochu dražší ,ale pokud se sculptingu začnu věnovat víc ,určitě si ho koupím . Jsem prostě ráda originál :D A právě proto mě teď popadla hrozná " miníkománie " . Přiznejme si ,kdo by je taky v ČR sbíral ? :D A poslední dobou se mi líbí víc a víc a nevím proč :D Možná proto ,že jsou tak roztomilí a snadno se jich dá získat velké množství ,což by bylo super ,kdybych třeba začala natáčet . Tak se po nich různě sháním . Ale jak to vypadá , penízky rychle ubývají ,musím ještě hodně věcí zaplatit ,tak nakonec budu ráda ,když mi peníze vyjdou na Troopera , Brendu a případnou malou sadu . Už je asi tak často kupovat nebudu ,mám teď plno jiných výdajů .

Taky Vás možná zajimá ,co bude s tradíky ? Nom ....když mám depku uklízím ,a tak jsem kompletně stáje vyčistila ,a kruháč jsem změnila v další jízdárnu a případně malý  výběh . Časem z toho udělám  drezúrní obdelník :) A hned mám z toho lepší pocit ! Já vím ,že se teď dění na internetu moc něvěnuju ,ale je to prostě proto ,že se věnuju koníkům víc v reálu ,vyrábím , učím se do školy atd....A projevuje se to i na vás ,aktivita docela klesla ,průměr je 53 návštěv za den ,ale to se dá :) Mám prostě spoustu vlastních problému ,takže zlepšení aktivity neslibuji ,ale pokusím se ;)

Věc ze které mám ,ale největší radost je ,že se mi konečně ( aspoň jak to zatím vypadá ) plní můj sen ! Víte ,že jezdím u Magdy na hafloších ,ale asi 2 měsíce jsem tam nebyla ,Magda nemá čas a nejhorší je to ,že jezdit se tam prostě nenaučím :/ Proto bylo vždy mým snem ,jezdit v oddíle . Bohužel rodiče bylo vždy proti :/ Chvílemi to vypadalo ,že jsem našla možnou varinatu ,ale moje nadšení zchladila krutá realita. Ale vyrtvat přece jen stojí za to ...Nebudu to prodlužovat ,už tak je to dost dlouhé :D Prostě asi 2 km od nás bydlí pán a má koně . A jedna paní ,jménem Irča, má u něho svého koně ustájeného a chodí mu je jezdit . Jelikož má ,ale hodně práce a sama to nezvládá ,je tam jakýsi " kroužek " ,kde učí zájemce jezdit za pravidelnou výpomoc . Byla jsem se tam podívat . Čekala jsem ,že tam budou samí tažáci ,ale ejhle ! - Přede mnou se zjevil krásný frís !!!! :3 Potom jsem tam byla z Irčou,která mi vysvětlila ,jak to tam chodí . Dokonce tam je něco jako provizorní šatna :D Je moc milá a řekla mi ,že práce je dost . Jde jí o to ,abychom taky věděli ,že koně nejsou jen ježdění . Práce mi vůbec nevadila - ba naopak. Měla jsem požitek jen z toho ,když jsem jim mistrovala boxy a po očku mrkala ,jak nás sledují koníci a čekají pochoutky. Jako trenérka je celkem přísná a řekla mi ,že když vytrvám a budu chodit 1-2 týdně a budu šikovná ,všechno půjde jako po másle ! Budeme chodit na vyjíždky , občas si dáme halovky ,plavení ,focení ,přirozená komunikace ....prostě všechno po čem jsem toužila ! Nevadí mi ,že zatím jezdím na lonži ,protože jsem předtím jezdila western a ona chce ,abychom všichni uměli perfektně jezdit ,abychom jí nezkazili koně . I pán co je má ,je moc hodný. Prostě od první návštěvy jsem věděla ,že tohle je něco pro mě ! Chodí tam ještě další tři holky ,ale těm prý moc práce nevoní a nejraději jenom jezdí. Když jsme odcházeli ,Irča mě pochválila. Prý tam často přijdou lidé ,kteří machrují jak umí jezdit a koně akorát zkazí. Když řekla ,že jsem ji mile překvapila a práce se očividně nelekám ,moc mě to zahřálo u srdíčka ! V sobotu tam jdu znovu a nemůžu se dočkat .Nejspíš ty ostatní holkdy zase neuvidím ,protože tam prý v tomhle počasí nechodí . Ale co je ještě super - jezdím toho fríse !!! Jmenuje se Dagles ! Ale zbytek příště ! Nebojte se ,k haflošům ještě chodím ;) Ale spíš jen občas na pomazlení ,vyjížďku a zkontrolování Granda :D Musím konečně napsat článek ,jen o živácích . Tak se zatím mějte ,konečně sem dám fota na které jsem zapomněla a zbytek nafotím příště ! Mějte se  ! :)

P.S. To je fotka od Irči ,nalevo Darinka a na pravo Dagles :3