Můj názor na sběratelskou komunitu ...

22.12.2014 17:30

Už jenom dva dny do Vánoc ! Nemůžu se dočkat ! :3 Nuže asi je nezvyk ,když zase píšu po trochu kratší době ,ale nevadí . Vím ,že tenhle článek psalo už hodně lidí přede mnou ,ale já ho chtěla napsat už dřív akorát jsem se bála. Takže voai´la tady je ! Varování ! Toto všechno je pouze můj osobní názor na danou věc,děkuji .

Určitě jste si všimli ,že se komunita tady hodně změnila a (hlavně na FB ) "omládla " . Komunita se tady dělí na "blogovou " a "facebookovou " . Začneme tedy tou první .Upřímně mám mnohem raději tuto . Lidé mi tady přijdou vstřícnější a rádi vám poradí ,narozdíl od FB ,kde se vám spíše vysmějou . Neřekla bych ,že je to kvůli tomu ,že by se zde lidé přetvařovali ( alespoň já se snažím to nedělat) ,ale vemte si to takhle. Udělat si účet na FB trvá pár minut a jediné co vás potom zajímá je komentování ,přidávání malých příspěvků atd. Zatímco  založit si blog a spravovat ho ,už je trochu složitější a náročnější . Každý se stará spíše o svůj ranch a občas se zaskočí podívat na ranch toho druhého ,kde napíše nějaký krátky komentík a kde si vymění přátelská slova a dá pokud je potřeba malou radu . Hádky tady skoro neexistují ,každý má čas tak akorát na sebe a ne ještě se starat o druhého . Prostě mi to přijde jako sounáleživá skupina !   A navíc není důvod se někomu smát ,nebo tak ,protože skoro všichni  se snaží stejně .Jenže jak už tomu bývá ,většina blogerek je starších ,nemá čas ,nebo odchází na FB. Jenže rancherek nepřibývá ,co s tím ? Většina se klidí na FB . Upřímně  i já jsem se tam přidala do sběratelské komunity,ale jediný důvod byly prodeje modelů ,které, přiznejme si, to na blogu až tak aktivní nebývají :/ Poznala jsem tam spoustu skvělých lidí a sběratelek ,ale na druhou stranu ,mě ranilo pár věcí . Všechny mladší sběratelky mají pořád spoustu dotazů a ty starší se jim raději vysmějí ,nebo se na nich baví . Ano ,neměly by se pořád na něco vyptávat ,my jsem se to všechno také učily a hledaly samy ,ale proč se jim smát ,nebo za to na ně být zlý ? Komunita klesá a nové rancherky jsou potřebné . Jenže ,když člověk přijde do komunity a vidí tyhle hádky ,myslíte si ,že by ho potom bavilo sbírat ? Ne ,raději se rychlostí blesku klidí pryč.  A sběratelky ,které začínají je toto samozřejmě také odradí a raději toho nechají. A pak každý jenom nadává ,že starší odcházejí a noví nepřicházejí . Já jsem taky ještě sběratel začátečník ,ale myslím ,že vlídná slova a občas nějaká rada ,by je popostrčila tím správným směrem a my bychom se mohli těšit z fůry nových sběratelek ! Kde jsou ty časy, kde byl na blogu každý vítán s otevřenou náručí ? Jednoduše mi přijde ,že starší sběratelky se na FB chovají dost povýšeně ,na ostatní se dívají z vrchu a vybíjejí si na nich své komplexy z osobního života. A navíc každou chvíli nějaká hádka ! Proto je někdy lepší ,když se člověk nechce stát obětí ,nebo si nekousnout do zkaženého jablka ,držet zobák a chovat se jako ostatní ovce. A to i pokud nastane nespravedlivá situace a dotyčný je bezhlavě utlačován a diskriminován. Jenom proto ,že se na něco zeptal ,nebo proto ,že si na něj nějaká "osoba z vrchu " zasedla . Je jednoduší být raději  zticha ,občas něco napsat a věnovat se svému blogu ,Tak to raději dělám já . Jsem celkem upřímný člověk a než se přetvařovat ,to raději mlčím. Ráda napíšu svůj názor ,ale pokouším se to psát spíš s citem a i když to tak někdy nevypadá ,myslím to dobře. ;) Někdo tvrdil ,že lidé na blogu se přetvařují ,ale mě to tak nepřijde . Napište co si o mně myslíte a úplně upřímně ! Poznala jsem tady spoustu skvělých lidí ,ale zase někteří mě znechutili . Ale proč politizovat ,rozkazovat a dělat důležitou ? To raději vyrobím novou věc na modely ,nebo něco nafotím a přidám na blog. Hezké Vánoce a šťastný nový rok ! Novinky vám napíšu v příštím článku ! ;)