Modely ,škola a zase modely

03.03.2015 20:05

Ahoj ! Můj tradiční pozdrav teď nejspíš chvíli neuvidíte . A proč ? Inu přístí týden mám prázdniny a jak to tak vypadá na pár dní vypadnu z našeho malebného zapadákova na Moravě a pojedu do Prahy ! Máme tam rodinu a celkem mě udivilo ,že mě mamka nechala jet ,když je mi 13 s mýma o pár let staršíma sestřenkama samotné ,ale už to máme bezvadně naplánované . Bude to pořádná dámská jízda a brouzdání po obchoďácích ,vyhledávání pěkných kluků....ach ,těš se Praho :-) Já z těhle věcí prostě nikdy nevyrostu :D Možná jsem dětinská a já nevím co ,ale snažím se uživát si co nejvíc těhle chvíli ,dokud to jde a školou se moc nestresovat . Právě proto jsem nejspíš dostala dvojku z Angličtiny :D Ale k tomu hlavnímu ! Modely se tady  hrnou o sto šest a jak jistě víte příští týden už je MLS !! YEEYY !! Moje první LS ! Já to čekání nevydržím ,ještě ,že jedu do Prahy a potom mám prázdniny :) A to je právě ono. Jsem ráda ,že jsem stihla alespoň poslat přihlášky ,nutno podotknouti ,že se Mazel musela při shlédnutí jejich obsahu dost nasmát :D Jsem prostě začátečník a mám se ještě hodně co učit :) Ale jsem vděčná za každou radu ,vážně. 

Nebudu se vám tady vypisovat jak zas nestíhám ,ale mám školu ,koně ,modely a ještě le familii z Prahy ,která dneska odjela . Přihlášky už naštěstí mám a Ivee byla tak hodná ,že mi konečně udělala logo !! Je moc povedené !! Díky Ivee ,na MLS ji něco dám :) Moc se na MLS těším ,první LS ,spousta zkušeností a konečně se naživo potkám z holkama se kterýma jsem si užila dost vysmátých chvil na Skypu :D A co vy ? Kdo tam všechno jedete ? Vytisknu si cedulky a musím se pustit do vyrábění na Performance ( co to bude se nechte překvapit ,mám toitiž speciální nápad !) a ještě výstavní ohlávky a dodělat konečně objednávky ! Obchůdek asi mít nebudu ,nestíhám....snad na ASLS :)

Jak už jsem zmínila ,jedu do Prahy . Možná se podívám i po novinkách ,co by mi mohly přibýt do sbírky a taky je tu ještě jedna věc. Možná jste zaslechli o sběratelce jménem Fergie . Prodává celkem dost modelů a celkem dost pěkných se mezi nimi najde. Jenže první si u ní objednávala Kiky a model ji přišel bez ucha a dost poničený , i když ho vydávala za LSQ ,jako všechny ostatní její modely . No a Tinker si ho vyzvedla osobně ,jenomže slečna už musela pospíchat a tak Tinker zjistila až v autě ,že model ji tam dala úplně jiný ,navíc který už měla a zničený :/ Jenomže kamarádka toužila po Espritovi ,kterého údajně prodává ,tak jsem ji slíbila ,když je z Prahy ,že se s ní můžu domluvit a vyzvednout ho ,ale peníze dám pouze až uvidím model a neponičený ! No držte mi palce :) Všechno Vám potom povyprávím a taky moje přípravy na MLS a pokusím se všechno stihnout a dodělat toho SM ;) Už jsem přidala profilek Tregíka :) Dost narážím na nespokojenost lidí s návštěvností na jejich webu. Dřív jsem to taky dost řešila ,ale teď mi stačí alespoň těch 70 lidí denně a jsem za ráda za každý koment ,alespoň vidím ,že někdo si udělá čas ,aby si přečetl tyhle nudné články :) Dneska se mi povedl další z těch "krátkých " článků . Na zbytek se těšte příště ! K živákům jsem se moc nedostala ,snad to bude přes prázdniny lepší :) Užívejte příchodu jara !