Malé krůčky tvoří velký krok

18.03.2015 19:26

Zdravím :) Chtěla jsem napsat tenhle článek co nejdřív ,jelikož prázdniny se nám už bohužel skončily a poslední dobou proto na počítači nejsem skoro vůbec. Mám takovou tu náladu ,kdy se mi nic nechce. Jsem ráda ,že jsem se alespoń dokopala vyrábět na ASLS . No ..spíš modelovat :D " Satan " ( přezdívka jedné holky ) ,mi totiž poslal zadarmo poničený SM ,jak už jsem zde psala a já ho chtěla dodělat a dát Mazel na CM. Budu mít určitě performance westernovou scénku a uvidím jestli vezmu i tu arabskou a možná přibalím i anglii. Taky jsem konečně chtěla nějakou scénku a Jolča mi vnukla skvělý nápad ! Nom ,jestli se to povede ,tak se lidi na ASLS dost nasmějí :D Mám to asi hodinu cesty a rodiče od Jolči si na krásném ranchi ,kde se to bude pořádat zajistí ubytování a vezmou mě . Takže plán je takový ,že po ASLS se půjde jezdit na Kikiiny koně a potom půjdem já , Ivee a Pompin venčit poníky :D A navrhla mi ,jestli u ni nechce přespat ,tak uvidím .Jak vidíte ,už to mám hezky rozplánované :D

Ale to hlavní téma. Po MLS jsem si něco trochu uvědomila . Zaprvé jsem si mohla vyškrtnout další položku z mého " sběratelského seznamu " ,ale o tom někdy jindy. Já si to sběratelství rozdělila do několika sfér ,trochu jako Appa. Akorát jich mám 5 a ne 3. První sféra je takové to dětinské hraní s modelama na pískovišti . Druhá postupné oběvování a založení blogu ,ranchování atd...A třetí je právě to ,u čeho jsem teď já . Ty nervy a fandění ,když se porotce sklání s kokardou podezřele blízko vašeho modelu a ten krásný pocit a kolektiv na LS mě uchvátil. Koně už mám na poličce a tak nějak mě touha vrátit je do stáje opustila. Teď už je beru víc jako modely a ne jako ty koníky ,které jsem brala na jízdárnu a přitom je fotila a brala je za živé. Teď už se snažím získat sem tam nějaké cenné kousky do sbírky , účastnit se do nejvíc LS a taky samozřejmě dál vyrábět a fotit. Jednoduše je mít jako drahé poklady a opatrovat je do každé nové LS. Ovšem já hračička bych to nebyla já :D A proto se mi poslední dobou taky tak zalíbili MW . Oni jsou moje malé poklady a zárověň ještě ti koníci se kterýma si můžu tak trochu "hrát " a točit s nimi krátké videa z nudy ,jak jsem to vždycky dělávala s ostatníma modelama. MW jsou něco jako mým útočištěm . Ano a taky začnu přidávat profilky úplně všech svých koní ,i schleichů .  A takhle se mi to líbí. Možná jsem trochu opustila od své hravosti ,ale o mé potrhlosti jindy.

Vážně nechápu ,že někdo napíše ,že blog si založit nechce ,protože neví o čem psát :D Já mám toho vždycky tolik na srdci a tolik nápadů na články a pak mám depky z toho ,že je nestihnu sepsat.To víte ,mám dva bratry závislé na počitačových hrácha k tomu jeden počítač ,to se sem dostávám hlavně těžkým bojem !  Teď jsem nemocná a musím zase trochu zabrat ve škole a k tomu ASLS dohromady ,no ...nevím jestli teď stihnu psát. Asi budu muset psát články trochu stručnější a ne sem patlat každou blbost ,která se na ranchi přihodí . Potom to taky vypadá jak vypadá . Budu spíš psát o nových modelech , LS a tak a taky občas přihodím zase články . Uff ,snažím se toho teď napsat co nejvíc ,ať mám dopředu nahnáno. Dala jsem ještě nový článek na DR a teď ještě přidám profilky nováčků . Asi je trochu poupravím a budu k nim přidávat i úspěchy a rodiče a další věci.

Tak se mějte a zase u dalšího článku ! To bych konečně mohla udělat nějaký speciální ,třeba zase o koních ! :-) 

P.S. Tady náš krasavec Locarno :3