LS už se blíží !!!

10.03.2015 19:15

Ahoj ! V Praze bylo ...jak to posat ? Prostě kouzelně ! Nejsem žádná namyšlená pipinka ,co se bojí ušpinit se od hnoje ,to si nemyslete,ale jednoduše jsem se nechala sestřenkama strhnout a celý náš trip byl vlastně jedno velké nakupování :D Budu se muset krotit. Ulovila jsem pár pěkných kousků a zažila spoustu skvělých chvil! Akorát mě jednou sestřenky donutily skočit do "mekáče" ,kde jak jsme zjistili byla ten den nalezena mrtvola nějakého muže ,který se tam zfetoval na záchodech a mně bylo strašně blbě a celý obličej mi opuchl....lidi nechoďte do mekáče :D Jednou a naposledy . Ale jinak to byla paráda ! Nakoupila jsem si pár věcí na MLS . Vlastně jsem přijela a jenom " Tak moment....vždyť tuhle sobotu je MLS !!! " Lidi já se tak nemůžu dočkat ! S holkama už máme všechny podrobnosti domluvené. Beru s sebou jen 20 modelů ,tak jako aby se neřeklo :D Stejně vím ,že mé šance na úspěch jsou mizivé . Chci hlavně poznat osobně ty super holky ,vidět krásné modely naživo ( připadně si nějaké koupit :D) a užít si super den ! A taky mít ten pocit -ano ,už jsem byla na LS ! Mám totiž takový "seznam " věcí ,co by správná sběratelka měla dokázat ,v nějakém jiném článku se s vámi o něj podělím :) Jelikož jsem se vrátila nedávno ,moc věcí jsem nestihla. S SM jsem se nehla z místa . Jsem člověk ,který má rád předem všechno připravené a nemusí mít stres ,nebo dělat všechno na poslední chvíli. Jenže teď se to nějak nevyvedlo :D MLS je už tuhle sobotu a já zrovna teď vytiskla cedulky. Jsem s nima vážně spokojená ! Jen je ještě vystřihnout ,dopsat kolonky ,udělat dírku na provázky a sehnat provázky a ...hotovo ! Jenže se ještě musím nějak vypořádat s performance a kromě toho udělat oblečení pro panáčka. Stánek nebude ,výstavní ohlávky nevím.....prostě se to kupí ,snad už budu na ASLS líp připravená :) Zítra jdu na koně, pozítří taky a v pátek nejspíš taky :D To už si raději všechny modely pěkně zabalím a napíšu poslední článek s přípravama a fotkama . No a pak už jen přidám fotky z MLS!!!!!!!!! :3 PromIňte za kratší článek ,baví Vás vůbec ?  Máme prázdniny ,tak mi držte palce ať to stihnu :) Tak au revoir ! :))

Jelikož vám BH moc nešli ,tak tady je fotka schleich koně ve skutečnosti ! Poznáte ,který to je ? :)