Jak to nazvat ? Jarní pohoda

02.05.2015 16:06

Ahojdá ! Tak jsem tu zase . To to trvalo. Nějak jsem tak nevěděla o čem psát ,tak jsem si řekla ,že by mohlo nastat to známé shrnutí .Po většinu doby jsem se spíše válela ,četla si ,nebo něco z nudy vyráběla. Popadla jsem jedno poničené papo hříbě a uvažovala udělat z něho drastic CM. Jenže jsem si zatím na nic moc krutého netroufla ,tak jsem ji akorát pozměnila hlavu ,konkrétně tlamu. A taky ji asi zkusím naCMkovat sama ,nechci pořád otravovat Mazel ,od které bych navíc měla dostat CMko SM :3 Ale to až příště.

Taky jsem z větší části dokončila stáj i s areálem. Chtěla jsem Vám to nafotit ,jenže sestra si staví dveře v pokoji a stáj je hned u nich ,takže teď je to v mém pokoji celé rozbombardované. Navíc jsem zrušila oddíl s útulkem ,a všechno co se toho týče budu dávat tady i koně ,kteří do útulku přijdou. Už si je tam asi brzy začnu dokupovat ,ale to až potom ,co přijdou novinky na TH . Už příští týden tam má přijít zbytek a mezi nimi mé vysněné modely !! Jej já se tak těším ! To budou nákupy :D A z těch peněz ,co mi zůstane volné na modely ( tedy všechny) budu investovat do  źmiňovaných modelů ,kteří popotují do našeho nového areálu. Ale kde taky vzít peníze na pár schleichů ? To mě přivádí k další věci. 

Určitě se všude kolem Vás zase roznesla fotosoutěžní mánie. Upřímně- já těmhle věcem moc nehovím. Většinou se do ní přihlašují děti ,jejižch fotky jsou focené přes mobily ,nejlíp přes Retricu a pak prosí a zaspamovávají celý FB škemráním o likes. Minulý rok to celé vyhrála jedna rozmazaná , obyč. fotka ,což mi moc spravedlivé nepřišlo. A navíc pochybná porota. Ale i přesto všechno ,hodně lidí dostalo pěkné drobné ceny a mě mrzelo ,že jsem to aspoň nezkusila. Upřímně ,já v žádné takové soutěži nikdy nic nevyhrála :D A ni v žádné jiné podobné . Tak jsem si řekla ,že to zkusím tenhle rok. Sebevědomě jsem dneska vyšla ven a zkusila něco "nafotit " a s úsměvem jsem to nahrála. Pak ,když jsem ale viděla fotky ostatních , mi ztuhl úsměv a začala jsem se za svoji fotku celkem stydět. Je to prostě nic moc. Nedávám to sem ,abyste mi dali like  ,ale spíš viděli ,jak na tom jsem s focením a sami to zhodnotili . I když ,mohla jsem použít lepší fotečku :/ Co už. Tak se alespoň koukněte :) RADĚJI NEOTVÍRAT ŽIVOTU NEBEZPEČNÉ !

Co jsem Vám to ještě chtěla říct ? Jo ,už vím ! Včera byla kousek od nás každoroční výstava koní ,tak jsem si to s kámoškou nemohla nechat ujít ! Tento rok byl ,po dopolední výstavě ,ještě odpolední program ,plný ukázek z jezdectví a taky JK Valašsko ,který celou akci pořádal . Dnes má být na programu soutěž ve vozatajství a těžký tah s kvalifikací na mistrovství ČR ,ale tam už jsem se nedostala. Každopádně byla celá akce pěkně připravená a byla jsem ráda ,že zase můžu vidět tolik krásných koní pohromadě. Magda s sebou vzala Bena a Granda ,na kterého jsem byla moc zvědavá. Když odcházela do ringu ,tak jsem na ní ještě volala ,že Grand to určitě vyhraje a ona se jen zasmála.  Haflingů tam bylo deset ,konkurence velká. A co se nestalo ? Grand byl první ! Měla jsem velkou radost i za Magdu ! A Beník skončil na krásném 7.místě :) Irča vzala zase Darču a Daughlase a i když neměla extra skvělé výsledky , i oba dva konící byli super :) Takže myslím úspěchy !

Asi ze všech kategoríí se mi nejvíce líbili chladnokrevníci ,protože pro tyhle koně mám slabost  :3 Tam jsem se zahleděla do krásného Šakala .

Není úžasný ? Velká podíváná byla také u chladnokrevných hřebců ,kteří se každou chvíli vzpínali a hřebčili. Prostě  se předváděli a ..no ...nejen svou sílu :D

Ukázky byly taky fajn ,hodně se mi líbila soutěž v minimaxu :) Tak to je stručný popis výstavy. Takový pohodový nudný článek. Tak snad jindy a příště už by tu měli být noví konící ! :3 Adie !