Fikce , omyl ,pravda .......kdo ví ?

16.01.2015 18:53

Ahoj ! Musím se nesměle omluvit za to nečekené zmiznutí ,ale na to si u mě budete muset zvyknout :D Já se právě chystala na lyžák a tak trochu jsem Vám to zapomněla napsat :D Bylo to super ....sice celkem fyzicky náročné ,ale zábavy při hrání flašky, divadla, her a prostě tajného lezení v noci na balkoně vážně nechybělo :) Lyžuju celkem slušně ,prostě tak ,abych sjela v pohodě kopec a do nikoho nenarazila (no..... :D ) a tak . Ale na soutěži jsem se neumístila ,jak už to u mě bývá :D Dneska jsem vrátila a na práci toho mám celkem hodně . Ani co se týče novinek ,se u nás nezahálelo ! Miníkovi jsem rozpracovala finální ocas z moduritu ,tak se potom na něho vrhnu . Ale zbytek novinek v příštím článku ,teď hurá k tomu dlouho slibovanému ! :) A to je .....moje " příběhy ze záhrobí "

 

Není jich zrovna moc . Určitě znáte takové ty babičkovské a o těch se u nás v rodině "trajdalo " . Jako jeden dům na Bonkově ,kde bydlí moje vzdálená prateta ,dá se říct. Od civilizace dost daleko. Babička mi vyprávěla o vodnících ,které prý viděla ve studně ,ale to jsem ji moc nevěřila :D Vídávala jsem tam podivná světélka,o kterých mi říkala ,že to jsou světlonoši ,kteří lidi zavedou do hlubokých lesů . Další neuvěřitelná pohádka. Jenže pak ,můj prastrýc šel ráno pro hnůj k lesu a tam vystoupil muž ,že prý vůbec neví kde je ,ani jak se tam ocitl ,že prý ho táhlo nějaké světýlko. Na tom Bonkově v domě ,kde bydlí prateta ,bylo podkroví a tam se prý něco zlého přihodilo. Kdyžtam někdo šel ,sfoukávaly se svíčky i přesto ,že tam nebyl vítr ,nebo věci padaly sami od sebe. Ale tyhle věci Vám nemůžu nijak podtvrdit ,ani dokázat ,protože jsem je na vlastní oči neviděla ,ale i tak mi ,když to píšu naskakuje husí kůže. Moje mamka se jednou v noci probudila a viděla zvláštní postavu námořníka ,jak nemě otevírá pusu ,jakoby se snažil ji něco říct . Byla z toho dost v šoku. Ale teď už k mým "zkušenostem "Jezdila/zdím dost často na koňské tábory a do mysli se mi navždy zapsaly ty od Caramely v JK Valšsko ,kam se chodím často kouknout. Byla tam fajn parta a první rok byla na pokoji vedle nás parta holek ,které si říkaly "BRILIANTI" a my patřili k nim. Nebyly to žádné namyšlené pipky ,ale pořádně ulítlé holky ,se kterými se člověk nenudil :D Jednou u snídaně byly dost vyděšené a pověděli nám ,že v pokoji na prahu viděli zvláštní postavu ,která se podobala duchu. Jitka (z jejich pokoje) ji nakreslila a vypadala trochu jako námořník s holí a kloboukem. Později u nich na pokoji jsme se o tom bavili a nevěděli co si o tom máme myslet. Shodli jsme se na tom ,že nejspíš viděly něco jiného. Pak jsme u nás v pokoji ,mezi různými telefoními čísly ,našly na zdi nápis -Otoč obraz. Ale u nás žádny přece nebyl ! A pak mi došlo ,že u nich na pokoji je. Tak jsme tam šli . Když jsme ho otočili byly tam tři díry ve zdi ,přesně jako nad prahem ,kde stál duch. Nikomu to moc nedávalo smysl ,ale pak jsme si všimly ,že  obraz znázonuje výjev z Benátek a je tam muž s holí a kloboukem ,který vypadá úplně stejně jak ten duch ,jak ho Jitka nakreslila. Pak jsme se ještě dozvěděly ,že holky odnaproti vyvolávaly duchy námořníků. Tak co ? Píšu Vám to podle mých vzpomínek ,a jak to bylo ve skutečnosti se musíte dovtípit sami. Druhý rok to bylo ,ale ještě podivnější. Kromě Briliantů tam byla jedna podivná holka ,celá v černém ,vypadala jako jedna z  Emo . Jmenovala se Bára. Jednou jsem s ní na jízdárně navázala rozhovor a zdála se jako fajn holka. Řekla mi ,že nikam moc nezapadá a že je ráda ,že tady nejsou takový namyšlený "konařky " jak čekala. Řekla mi ,že je jedna z těch ,kteří vidí duchy. Prý je vídává dost často a jedna malá holka s vydlabanýma očima a pohmožděným tělem a dlouhými černými vlasy ,ji pořád sleduje společně s malým klukem s vlasy střiženými podle hrnce. Ti ji prý pronásledují. Stáli jsme tam a ona ukázala dozadu ,že prý tam stojí a ten malý kluk na nás ukazuje. Působilo to dost děsivě ,i když jsem tam nic neviděla. Moc jsem ji to nevěřila a ani ostatní holky ne, myslely si spíš ,že chce na sebe stáhnout pozornost. Ale jako holka byla vážně fajn. Jednou jsme čekaly než půjdem jezdit a ona najednou řekla ,že tam na cestě vidí mrtvého koně. Prý byl celý bíly a místy mu chyběla kůže. Zeptaly jsme se  trenérky a ona řekla ,že tu kdysi jeden kůň zemřel. Jmenoval se Blesk ....a byl bíly.....Bára tam nikdy nebyla ,tak to vědět nemohla. Nebo se trenérky zeptala dřív než my ? To už nejspíš nezjistím. Ovšem to nejhorší se stalo ,když jsme se vraceli z vycházky ......slyšela jsem jak vypráví o nějaké holce s vlasama přes rameno s velkými drápy ,která ji vleze do břicha. Pak že viděla jak k hotelu ,kde jsme byli přijela sanitka. To se jí prý zdálo a takových " déjˇa vu " už měla víc. Když jsme se vraceli z večeře ,dveře do jejího pokoje byly otevřené a šlo tam slyšet něco jako sténání. Ležela na posteli a svíjela se v bolestech ,držíce se přitom za břicho . Zavolali jsme zdravotnici ,ale nemohla přijít na to ,co jí bylo .....odvezli ji sanitkou do nemocnice, přesně jako v tom snu. Ukázalo se ,že měla něco s játrama ,stejně jako její dvojče . 

Tohle je asi všechno, protože zbytek by se mi tu nevešel. :D Jsou to zápisky toho co jsem slyšela ,nebo viděla na vlastní oči. Věřte ,nevěřte, zkoumejte ...je to na Vás ,ale já Vám říkám tak jak jsem  u toho byla. Mám rozdělanou práci a musím sem pustit bráchy ,tak se u vidíme u dalšího článku ! Bonjour les amis ! :D