Co byste nečekali !

30.01.2015 11:32

Bonjour les amis ! Teror mých sourozenců práve skončil ,protože jeden má zaracha a druhý jede na lyžák ,takže příští týden se můžete těšit na víc článků ! :D Proto Vám taky teď nenapíšu úplně všechno ,abych nevyždímala potřebné témata :D Dneska jsou konečně prázdniny ! Představovala jsem si ,že je strávím u koníků ,jenže Gině se lepí sníh na podkovy ( a že je ho tu hodně ! ) A jedna rodina ,kteří mají poníka a řekli ,abych se tam zastavila ,mi neodpovídají :/ Takže ,když jsem ráno vstala s tíhou na břiše a zjistila ,že je to můj pes ( :D ) ,tak jsem se vrhla do úklidu :) Bylo to hlavně proto ,abych navodila dobrou atmosféru ,až se ji budu ptát ,jestli mi dovolí křečka :D A v tom mi začalo zavazet ,že nemůžu pořádně vytřít podlahu ,každou chcíli něco ve stáji nechtě zničím ,nebo shodím a nemůžu tam pořádně vytřít prach :/ A tak jsem začala přemýšlet nad alternativou ,že bych koně dala na poličky ( i když žádné nemám ). Ještě to promýšlím ,ale nechci to udělat ! Přijde mi nudné ,je mít prostě jen na poličkách a stírat z nich prach :/ Tak jsem spíš začala přemýšlet nad tím ,jak stáje zvelebit! V budoucnu nahradím starou 3boxovou stáj novou z balzy a zamířím kousek k ségře do pokoje a rozprostřu tam oddělovací boxy a jak jsem to měřila ,vlezou se tam asi tři. Potom je poslední možnost ,umístit ještě dvouboxovou stáj pod psací stůl ,ale to je všechno :/  Skoro už v pokoji nemám místo a breyři jsou velcí a proto je mi jasné ,že časem budu muset některé koně dávat na poličky a někteří zůstanou ve stájích ,tak jak to mám appa :) Zatím jsem s touhle alternativou spokojená ,ale bohužel se přihodil další "problém " ,ale to až v dalším článku ! Určitě už víte ,že na TH v blízké době přijdou novinky !! YEYYY! Dlouho očekávaná událost a tradíků tam bude opravdu dost ! Proto si šetřím už teď . Plánuju velkou objednávku ! Určitě si vezmu Troopera ,Santiaga polo ponyho a Snowmana. Potom přikoupím Brendu a možná ještě dalšího jezdce ,nejspíš polo ridera. Časem plánuju Ventarronose a Phoenixe :3 A nejspíš okusím i stáblíky se SM sadou Mystery foal. Teď jenom ,kde na to vzít prachy :D Ale zakázek mám celkem dost :) Už si tedy pomalu chystám boxy pro nováčky :3 Musím mít Troopera ,je tu můj vysněný kůň ! Jen doufám ,že mi rodiče zase dovolí tak nehorázně utrácet :/ :D Ale myslím ,že jo :) Na vysvědčení jsem měla nakonec jednu dvojku ( úplně poprvé...) . Bylo to fajn ,přemluvili jsme učitelku bioly a mohli jsme si donést zvířata :) Chtěla jsem vzít Sašu ( králíka) ,ale ona je stará a jelikož mě taťka nemohl vzít autem ,bála jsem se ,že by cestou dostala infarkt :D 

Nejkrásnější pocit sběratelství je ten ,když horlivě čekáte na nový model ,když držíte v rukou balík s Vaším jménem ,když ho opatrně otevíráte a když poprvé vidíte svůj nový krásný přírůstek ...a ještě hezčí to je ,když je to model od úplně nové značky ! A právě takový pocit teď mám ! Divíte se ? Naervon prodává pár kousků ze své sbírky a já si mezi nimi vyhlédla krásného Peter Stone CHIPSE ! Nakonec je nebudu objednávat z Německa ,ale získala jsem skvělou šanci ,si je objednat tady a navíc za skvělou cenu ! Už se moc těším .... můj první PS :3 A jak vypadá ? Je to krásné CMko na moldu morgana ,jen se pokochejte ! Příští týden by měl přijít ,tak napíšu ;) Zatím se mějte ! :) P.S. Návrhy na jméno ? Chtěla jsem ho pojmeovat Forego ,po jednom slavném dostihovém koni :)  foto by: Naervon