ASLS 2015

26.04.2015 12:52

Asi Vás zajímá ,jak se to všechno seběhlo.

Tak nějak jsem celkem stíhala a byla jsem spokojená ,že mám všechno hotové ,tak jsem šla v pátek ke koním. Vypadalo to jako super den a nejen ,že jsem si užívala pobyt u koní ,ještě jsem se moc těšila na zítřek. Šla jsem ke kámošce na poničku ,která nebyla přes celou zimu pod sedlem. Tak jsem ji trochu chtěla rozjezdit ,ze začátku to bylo hrozné ,tak jsme ji dávali pauzy a nakonec už mi krásně klusala a poslouchala. Tak jsem si řekla ,že zkusím cval. Jela jsem klusem na konec ohrady a cvalem zpátky. Jenže Linda se celkem rozjela a naneštěstí zavadila nohou do díry. Natáhla krk a trhla sebou a já přes ni přeletěla. Byl to můj první pořádný pád. Nestalo se nic hrozného ,spíš jsem se jen smíchy válela na zemi ,jaká to asi musela být podívaná. Strach jsem spíš měla o Lindu ,ale odnesla jsem to takříkajíc já. Přece jenom to byla moje chyba ,tak mám aspoň poučení pro přístě. Linda je starší dáma ,která naučila jezdit nemálo dětí a chtěly jsme ji připravit na různé akce ,až bude zase vozit na hřbetě malé děti. Přístě nám to snad půjde líp.

Horší na tom ,ale bylo to ,že pád se podepsal hlavně na mém obličeji. Měla jsem jedno oko opuchlé a natrhlé víčko a jednu stranu obličeje celou sedřenou do krve. Snažila jsem se to nějak zakrýt ,tak jsem pořád nosila velké brýle a díky krému můj obličej vypadal jako špinavý. Prostě jsem tam byla za největšího blba,ale ani to mi radost nezkazilo. Poznala jsem tam spoustu skvělých lidí ,jako Furestu ,Frisull ,Grace a Ruffi a pokecala se starýma známostma jako s Ivee a Pompin. Na konci jsme dostali plakáty ,tak se mi tam alespoň všichni řádně podepsali . Ranch ,kde se všechno odehrálo poskytoval kouzelné zázemí ,krásné koně a úžasnou terasu ,kde jsme jedli. I samotná soutěž byla bezva. Dovezla jsem si celkem 15 umístění ,což podle mě na tom ,že jsem nakonec brala jenom dvacet koní ,není špatné. S holkama jsme si užily spoustu zábavy a i závěrečnou tombolu o chipse.

Třešničkou na dortu bylo i ježdění na klisně Dream od Kiiky ,která tam byla ustájená. Taky jsem si to zkusila ,byla pod sedlem skvělá ,jen já jsem se dost znemožnila ,jak mým hrozným ježděním ,tak i závěrečným pas de deux ,kdy když už jsem ji ,protože jsem jela první a rozehřívala jsem ji, chtěla rozcválat ,tak řekli ,že jde další . Já zrovna klusala a jak jsem se snažila sebevíce ,nešla zastavit. Tak to vypadalo ,že tam nechci nikoho jiného pustit a nehodlám z ní slézt. Nakonec se to nějak podařilo, no :D

Byl to moc příjemný den ,plný nových zážitků a zkušeností . Odvezla jsem si sadu na SCH od Mazla . Snad si to někdy zopakujeme. Už pomalu dodělávám areál ,takže brzy zde začnou přibývat články z " útulku  ". No nic ,dokonce i ta moje scénka nescénka byla první ! ( ze dvou :D ) Fota bohužel nemám ,nemohla jsem vzít foťák :/ .

Tak zase napočtenou ! Ehm...taky pořád tak usilovně vyhlížíte novinky na TH ? Už mám skoro našetřeno !