Jak to bylo ? Jak to bude ? MLS 2016 !

31.03.2016 16:55

Myslím, že začátek můžeme pojmout stylem beauty blogerek - " Ahooooj všichni ! ", ale já spíše používám styl - " Čaute trapáci ", díky kterému už se na mě slétlo pár komentářů :P Tak či onak, po úmorné době plné písemek, kydání hnoje a nějakého toho volného času, jsem tu zas ! Asi to všichni známe....

Za tu dobu se toho událo celkem hodně, ať už s modely, u koní, nebo prostě jen tak. Bohužel, poslední dobou není nálada ani na to psát a obíhat..ale nebojte ! Sbírání mě rozhodně neopouští ! Spíš jen potřebuju restart a tak nejspíš nastane stěhování ranche na zbrusu nový blog, který mi snad pomůže utřídit myšlenky. Ale vzhledem k tomu, že teď nám ještě začaly předtaneční a písemky jsou v plném proudu, tak to bude chvíli trvat :D

A co mě přimělo napsat další článek ? Asi jste už něco málo uhodli z nadpisu....ano ! Tuhle sobotu se jede na MLS !! :33 To čekání je hrozné, tak jsem si řekla, že mezi balením modelů, můžu spatlat tady něco na blog. Mazel jsem pomohla nastříhat pár diplomků ( no pár...bylo jich skoro tisíc) a ona se mi odvděčila krásným modýlkem :3 Zítra ještě jedu za Verčou a pomůžeme jí sbalit tradíky :) Já už jsem s balením těch svých šesti švestek taky v plném proudu, tak mi držte palce, ať to stihnu :) A doufám, že se s Vámi potkám na MLS !!!

A co jiného u koní ? Na Gině mě nedávno potkal první pád, když jsem na ni poprvé cválala bez sedla a ještě k tomu do prudkého kopce. Uhla, já spadla na druhou stranu a jelo se dál. Taková moje premiéra, jezdím jí už skoro 2 a půl roku a to rozhodně není zrovna kůň pro začátečníky.

A Lenka ? Když si po pár týdnech zvykla, že ji jezdí takový pytel brambor alias já, už se nám to celkem lepší. Jezdím s ní i ven a přes některé neduhy je to super koník :) Dneska jsme byly poprvé na parellce a moc mě překvapila. Bylo na ní poznat, že je jí příjemnější, když jí nikdo netahá v hubě a celkem jsme si to užily. Až na to její jedno vystartování, když jsem si až u přístřešku uvědomila, že se mnou přecválala celou louku :D No jo, ještě to chce hodně trpělivosti a práce, ale ona mi to všechno vrací :)  Jsem jí moc vděčná, že má se mnou takovou trpělivost :)

Tak se mějte, užívejte pěkného počasí a doufám, že se potkáme na MLS ! Já jdu dotisknout cedulky, jestli se mi podaří nakopnout tiskárnu. A tady jenom jedna fotečka od Mazel - Beneček :3